چی شد که اومدم باشگاه کاراته و باشگاه کاراته متحد رو انتخاب کردم!! ادامه داستان

چی شد که اومدم باشگاه کاراته و باشگاه کاراته متحد رو انتخاب کردم!! ادامه داستان

شرمنده از بس از خودم و پسر عموم تعریف کردم که یادم رفت بگم توی کدوم باشگاه ثبت نام کردم و اسم مربی باشگاه کی بود.

من توی باشگاه کاراته سن سی مهدی ابراهیمی ثبت نام کردم، مردی که حاضرم سر اسمش قسم بخورم، سن سی ابراهیمی از نظر من بهترین کاراته کا و بهترین مربی شهرستان جیرفت بود و هست و خواهد بود.

من با دیدن سن سی ابراهیمی بیشتر به کاراته علاقمند شدم، چون در عین اینکه قدرتمند و باسابقه بود توی ورزش کاراته، در همون حال هم با اخلاقترین و فروتن ترین مربی کاراته جیرفت بود.

من اخلاق و رسم احترام کردن رو از سن سی ابراهیمی یاد گرفتم.

سن سی ابراهیمی رو همه بچه های باشگاه دوستش دارن چون اهل خودبینی نبوده و نیست.

با همه بچه های باشگاه مثل دوست رفتار می کنه.

امیدوارم که سایه اش همیشه بالای سر بچه های باشگاه کاراته متحد باشه، خدا حفظش کنه، هم برای خانوادش و هم برای کاراته شهرستان جیرفت.

این داستان ادامه دارد...

 





:: موضوعات مرتبط: اخلاقیات , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : رستم سالاری
تاریخ : پنج شنبه 14 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: